Barnehagevikar - bilde av Ida - Daglig leder

Ida Therese Kristiansen

Daglig leder/kundekonsulent

Om Ida

Ida er utdannet barnehagelærer og har jobbet som pedagogisk leder i flere av Fredrikstad kommunes barnehager gjennom 9 år. Hun har videreutdanning i profesjonsrettet veiledning og snart fullført en mastergrad i organisasjon og ledelse. Ida har flere års erfaring fra pedagogisk veiledning og brenner for barnehagens fagkompetanse og bevisstgjøring av praksis.

Om Carina

Carina er utdannet barnehagelærer og har 10 års erfaring fra barnehageyrket. Hun har videreutdanning i pedagogisk veiledning og snart fullført en etterutdanning i Barns språkutvikling og språklæring. Carina er opptatt av at barna har trygge voksne rundt seg som har evnen til å etablere gode relasjoner og tilknytning.

Barnehagevikarene

Barnehagevikarene er et nyetablert nisjekonsept som drives av to erfarne og engasjerte pedagoger. Vi startet opp høsten 2021 og jobber nå med å få tak i flere oppdragsgivere som vil støtte vår visjon. Vi er et pedagogisk bemanningsbyrå med fokus på kvalitet fremfor kvantitet. Vårt mål er ikke å bli størst, men best innen vårt fagfelt.

Barnehagene trenger gode innbyttere ved fravær av sine dyktige ansatte. Vi tilbyr en grundig faglig opplæring av våre vikarer, slik at de allerede fra første dag vet hva som ventes i en hektisk barnehagehverdag. Vi ønsker å utvikle våre vikarer over tid i et tett samarbeid med våre oppdragsgivere.

Barnehagevikarene er opptatt av bærekraft og samfunnsansvar. Vi vil donere en fast sum pr. halvår til Stine Sofies Stiftelse. Vi ønsker at våre verdier skal gjenspeiles i vårt arbeid og at våre vikarer skal oppleve og være med på å gjøre en forskjell.