Bli vikar

Vi trenger flere superhelter

Vi søker stadig etter dyktige medarbeidere for våre oppdragsgivere. Barnehagevikarene søker deg som er genuint interessert i å jobbe med barn, fleksibel i forhold til arbeidstid og som kan stille på kort varsel.

Barnehagevikarene kan tilby grundige opplæringsprogram og kontinuerlig tilpasset oppfølging og veiledning av våre erfarne og engasjerte pedagoger. Vi ønsker at du som medarbeider skal føle deg trygg på egne prestasjoner og oppleve mestring fra første stund.

Vi tilbyr lønn etter tariff og konkurransedyktige betingelser. Som ansatt hos oss har du like betingelser og rettigheter som øvrige ansatte hos våre oppdragsgivere.

Ønsker du å bidra til verdens viktigste jobb, nøl ikke med å ta kontakt med oss i dag!