Våre superhelter

I Barnehagevikarene er vi opptatt av å kunne levere vikarer av høy kvalitet til våre oppdragsgivere. Høy kvalitet for oss er lekende voksne med et anerkjennende blikk som ønsker å bidra som gode innbyttere der de er. Gjennom grundig opplæring av erfarne pedagoger blir våre vikarer klare for å møte barnehagehverdagen allerede fra første oppdrag. Vi har temabaserte nyhetsbrev, og krav om kontinuerlig faglig oppdatering.

Deres behov, vårt ansvar

Vi ønsker å tilpasse våre vikarer etter barnehagens behov. Alle barnehager og avdelinger er forskjellige og har sine individuelle behov og ønsker. Vi lytter til dere og tilpasser veiledning og opplæring av våre vikarer deretter så langt det lar seg gjøre. Vi ønsker å bli kjent med våre oppdragsgivere ved å sette oss inn i satsningsområder, årsplan og visjoner/mål.

Idebank

Alle våre vikarer oppfordres til å være aktive bidragsytere til aktiviteter i barnehagen. Vi har en egen Instagram- og Facebook-konto hvor vi deler inspirasjon fra kreative aktiviteter i barnehagen. Gjennom vårt opplæringsprogram får alle våre ansatte en innsikt i didaktisk planlegging og prosessorientert tilnærming til ulike aktiviteter i barnehagen.

Vår Instagram:

Vikarer fra Barnehagevikarene

Intervju og referansesjekk

Alle våre medarbeidere har vært igjennom tilpassede og grundige intervjuer. For å sikre kvalitet bruker vi vår brede erfaring fra barnehagehverdagen til å sikre oss ansatte som er genuint interessert i å jobbe med barn. Vi gjennomfører bakgrunnssjekk og sørger for gyldig politiattest før oppstart.

Grundig opplæring og veiledning

Barnehagevikarene har eget opplæringsprogram for nye medarbeidere, utarbeidet av dyktige og engasjerte pedagoger. Vårt mål er at alle våre ansatte skal vite hva som forventes av de i en hektisk barnehagehverdag allerede fra deres første oppdrag. Vi har kontinuerlig faglig oppdatering gjennom månedlige nyhetsbrev og jevnlige oppfølgingssamtaler for våre medarbeidere.

Lønn og timeføring

Vi lønner våre ansatte etter tariff. Vi tar ansvar for lønn, skattekort, feriepenger, arbeidsgiveravgift og forsikringer. Det skal være tidsbesparende for våre oppdragsgivere å benytte seg av våre vikarer. Vi jobber kontinuerlig med effektive og gode løsninger tilpasset hver enkel oppdragsgiver.

Rekruttering

Vi tilbyr bistand til rekruttering, og mulighet til å prøve ut en medarbeider før en videre ansettelse. Ved å la oss i Barnehagevikarene ta seg av rekrutteringen, kan deres bedrift redusere bruk av tid, personalressurser og økonomi til opplæring av nye medarbeider.

Vil du jobbe hos oss?

Vi søker stadig etter gode innbyttere for våre oppdragsgivere i Halden, Fredrikstad og Sarpsborg. Er du genuint interessert i å jobbe med barn, fleksibel i forhold til arbeidstid og mulighet til å stille opp på kort varsel? Da hører vi gjerne fra deg!